روش تهیه سرلاک برای جوجه طوطی ها

  • به دلیل محبوبیت فراوان طوطی ها بسیاری از افراد علاقه خاصی به نگهداری آن ها دارند. اما در مواردی که طوطی دارای جوجه است اگر پرنده جوجه را مورد تغذیه قرار ندهد نیاز است که حتما افراد مواد غذایی مورد نیاز جوجه را برای آماده کنند. سرلاک یکی از بهترین محصولات است که می توان با استفاده از آن جوجه را تغذیه کرد. توجه داشته باشید که حتما باید سرلاک مخصوص طوطی را خریداری کنید. از استفاده سرلاک بچه و.. برای جوجه طوطی ها اکیدا خودداری کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با روش تهیه سرلاک برای جوجه طوطی ها آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

    تغذیه جوجه طوطی ها با سرلاک

    تغذیه جوجه طوطی ها با سرلاک

    معرفی سرلاک پرندگان

    قبل از اینکه به روش تهیه سرلاک برای بچه جوجه طوطی ها بپردازیم ابتدا نیاز است که بدانید سرلاک چیست؟ درواقع سرلاک یکی از برندهای معروف تولید کننده شیر خشک است. این برند توانسته محبوبیت فراوانی را در این زمینه کسب کند. به حدی که امروز محصول مورد استفاده برای تغذیه تغذیه ها را سرلاک می نامند. این محصول تمام مواد مورد نیاز برای رشد و بزرگ شدن طوطی ها را در اختیار آن ها قرار می دهند. سرلاک هنگام آماده شدن به صورت خمیری بوده همین امر سبب می شود که جوجه طوطی ها بتوانند بهتر از آن استفاده کنند.  این محصول تاثیر بسزایی در پرورش جوجه طوطی ها دارد.

    کارایی سرلاک برای طوطی ها

    قبل از استفاده از سرلاک ابتدا باید بدانید در چه مواردی از آن استفاده کنید و چه کارایی دارد. افراد میتوانند هنگامی که قصد پرورش یک جوجه طوطی را به صورت تنها دارند از سرلاک برای تغذیه آن استفاده کنند. ممکن است که جوجه دارای والدین باشد در این صورت نیز اگر بخواهیم بهتر آن را تغذیه کنید باز می توانید از این محصول استفاده کنید. نکته  قابل توجه این است که پرندگان بزرگ در مواردی مانند ضعف، استرس، پر ریزی و.. می تواند از سرلاک استفاده کنند.  اما سرلاک مورد استفاده برای این پرنده های بالغ باید به صورت خشک باشد.

    سرلاک دارای انواع مواد معدنی و پروتئین

    سرلاک دارای انواع مواد معدنی و پروتئین

     

    مواد تشکیل دهنده سرلاک

    حتماً برای شما این سوال پیش آمده که مواد تشکیل دهنده سرلاک چه چیزهایی هستند که می توانند جوجه را به خوبی تغذیه کنند. باید بدانید که شرکت های مختلفی در سراسر دنیا به تولید سرلاک مشغول هستند. هر کدام از این شرکت ها از مواد اولیه متفاوتی برای تولید سرلاک استفاده می کنند. اما یک سرلاک با کیفیت دارای انواع پروتئین و مواد معدنی و عالی برای جوجه طوطی ها است. پس به خوبی می تواند سبب بهبود وضعیت جوجه شود. طبیعتاً هر چه شما محصولی باکیفیت تر خریداری کنید مواد تشکیل دهنده و مغذی آن بیشتر خواهد بود.

    آماده کردن سرلاک برای جوجه طوطی

    اگر شما از سرلاک آماده برای تغذیه طوطی ها استفاده می کنید باید ابتدا سرلاک را درون ظرف ریخته و سپس آب جوش به آن اضافه کنید. توجه داشته باشید که آب باید جوش آمده باشد. همچنین بهتر است که این آب را با استفاده از سماور برقی یا کتری داغ کنید. بعد از اضافه کردن آب به حد لازم منتظر بمانید تا سرلاک خنک شود. نباید سرلاک خیلی شل یا خیلی نرم باشد. هیچگاه سرلاک داغ را به جوجه طوطی ها ندهید. با استفاده از یک سرنگ و..می توانید طوطی را با سرلاک تغذیه کنید.

    خرید سرلاک مخصوص پرندگان

    اگر قصد خرید سرلاک برای جوجه طوطی ها را دارید باید بدانید که امکان خرید اجناس کپی وجود دارد. باتوجه به اهمیت این محصولات و فراوان بودن اجناس کپی حتما  سرلاک را از مراکز معتبر تهیه کنید. مراکز معتبر فراوانی در سراسر کشور وجود دارد که سرلاک  را با قیمت بسیار مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهند. در خرید این محصول به برند شرکت سازنده آن توجه کنید. برندهای معتبر محصولات باکیفیت تری را به بازار عرضه می کنند. در این راستا حتما قبل از خرید سرلاک از اعتبار مجموعه مدنظر اطمینان خاطر حاصل کنید.

    رشد و پرورش جوجه طوطی کاسکو با سرلاک

    رشد و پرورش جوجه طوطی کاسکو با سرلاک

     

    سخن پایانی

    در این مقاله به بررسی روش تهیه سرلاک برای جوجه طوطی ها پرداختیم. اگر قصد تغذیه آن ها با سرلاک را دارید حتما بهداشت را رعایت کنید. همچنین هیچگاه سرلاکی که یک بار مورد استفاده قرار داده اید را دوباره استفاده نکنید و حتما اضافه سرلاک را بریزید.  برای تهیه سرلاک طوطی ها می توان از مواد مختلفی نیز استفاده کرد. اما معمولاً سرلاک های آماده ارزش غذایی بیشتری دارند.  قیمت سرلاک نیز به عوامل مختلفی مانند برند،  حجم و.. تعیین خواهد شد. به طورکلی تهیه سرلاک  هزینه زیادی ندارد. شما پرداخت هزینه نه چندان زیاد می توانید این محصول را برای رشد و پرورش پرنده خود خریداری کنید. این محصول بهترین گزینه برای تغذیه جوجه طوطی شما است. البته درصورتیکه که شما نوع اصل و باکیفیت آن را خریداری کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
    خیالتان راحت باشد :)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *